söndag 12 juli 2009

Kass på badboll!!?


Här är Otto i full gång med att trampa vatten! Och nedan ligger Ellen och filosoferar. Båda var superduktiga och kämpade på som bara den. Det såg väldigt roligt ut! Jag tycker att detta är en riktigt lysande idé och förstår inte att jag inte kom på det först! Detta testades alltså på Kristianstaddagarna igår. Det var tre badbollar igång och man fick hålla på så länge som det tog killarna att byta folk i dem andra två bollarna, alltså 5-7 min. Vad jag förstod så räckte det för det var väldigt jobbigt. Kom igen nu så kommer vi på nästa sån här snilleblixt, idéer anyone??




Här nedan har vi Kajsa Stenholm, långt ifrån kass!!! Hon sjöng så alldeles fantastiskt så det finns inte i finalen i Kristianstad Superstar. Denna gången nådde hon inte ända fram, men ni ska veta att för mig finns det ingen annan än min underbara guddotter. Lägg hennes namn på minnet, ni kommer ändå att få höra det till leda snart....

Men mat då?? Jodå, jag har rostas i kylen i marinad, väldigt enkel sådan: rödtjut och kanel, som ska rökas ikväll, till det en underbar primadonna och likaledes rökt ölkorv! En riktigt spännande combo som det bjöds på i Stockholm, så håll ut, mat kommer ikväll!



Kajsa Stenholm



1 kommentar:

  1. Verkar ju vara hur gott och kreativt som helst, kanel och rött, kör du bara det några timmar alltså, och det funkar bra? Undrar om det är gynnsamt även för en fransyska?

    SvaraRadera