söndag 29 mars 2009

Shopaholic!

Mataffären på Aruba!


Tänk att jag kan lära mig något nytt om mig själv varenda dag. Jag påstår jämnt att jag inte är mycket för att shoppa. Det ska jag aldrig säga mer för i lördags så åkte jag in ens ärende för att titta på Desigual-kläder (tack Anna)!! (Kolla gärna desigual.com) Men det var naturligtvis inte sån shopping jag tänker först och främst på!
Nej det är ju mathandling!! Jag har alltid älskat att handla och gå i matvaruaffärer. Jag vet ju aldrig vad jag kommer att hitta och vilka fantastiska rätter som kommer att skapas. För mig är det en viktig del att kolla mataffärer när jag är utomlands, jag har massor av kort från mataffären på Aruba! I vilket fall - i lördags hade jag en ultimat handlingsupplevelse: jag handlade i en fantastisk affär med en likasinnad!!! Tusen tack Karo, det var verkligen kul. Så nu har jag kommit på ett nytt jobb! Jag tänker så här: det finns personal shoppers man kan hyra på köpcentrumen. Så varför ska ni inte kunna hyra mig när ni handlar mat?!?!?!? Jag lovar att vara er pesonal foodshopper när ni vill, helst i en saluhall nära dig!
Shopping-kramar från shopping-kattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar