lördag 7 mars 2009

Fånga dagen, lev i nuet, ja ni vet!

Var det någon mer än jag som såg "Efter bröllopet" med Mads Mikkelsen och Rolf Lassgård i går kväll på ettan?? Den var så himla bra, lite långsam först och sen undrade jag vad Rolf höll på med, men uuuuu va bra den va!!!

Det var en sån där hammare i huvudet ni vet; när jag åter igen påminns om vad som verkligen är viktigt. Att jag ska vara så glad jag bara kan varendaste dag, att jag har det så fantastiskt bra och hur enormt full av uppskattning jag är att jag lever och är fullständigt frisk. Allt jag har att vara sagolikt tacksam för. Jag vet inte hur det är med er, men jag behöver dem ibland, för att komma ihåg, för att liksom haja till och tänka: visst ja! Jag lever mitt fantastiska liv, gnäll inte, gnäll verkligen inte!!

(Sen gör det ju inget att just Mads Mikkelsen är med i denna "hammaren"! Jag vet, han är egentligen inte snygg, men ändå liksom!! Jag såg honom en gång i "Kung Arthur" och sen dess är jag fast. Mads i långt hår, med en fläta längs ena kinden tror jag att det var, och med tårar tatuerade på ena kinden.....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar