tisdag 15 september 2009

Torsk med äggsås


Detta är ju bara ljuvligt gott, igentligen alltså, om om inte funnits... Men nu finns om och detta hade varit perfekt om inte fisken varit full av ben... Jag tror minsann Universum försöker få mig att inte äta fisk!! Universum vill kanske att jag sak vara raw food vegan!! Men det ska vi nog bli två om...

Skämt åtsido så är detta väldigt gott! Jag lagade mycket, barnen hade kusiner hemma och jag trodde att Stefan vill ha mat. Det ville han inte och barnen äter ju väldigt varierat, denna dan inte så mycket visade det sig. Men det gjorde alls ingenting utan det var ju bara perfekt att jag har lunchmat klar för ett par dagar!

1 kommentar:

  1. Gjorde detta efter att du skrev om det förra gången (många månader sedan nu), och har faktiskt senaste veckorna känt att det är dags igen. Är ju hur lyxigt gott som helst!

    SvaraRadera