torsdag 12 februari 2009

Bojkotta Becel/Unilever!

Den uppmärksamme har kanske noterat att jag tagit bort en bild i ett tidigare inlägg. Det stod Unilever på burken och då vill jag på intet sätt ha den kvar! Becel/Unilever kör med marknadsföringsmetoder som knappast är etiska, titta bara här:

http://www.kostdoktorn.se/bojkotta-becel-unilever

Det jag tycker är värst är när de står utanför varuhus och kollar folks blodvärden och ger dem rabattkupong på becel tillsammans med resultaten... Nej, det känns som dags att faktiskt ta till den ganska drastiska metoden bojkott.

2 kommentarer:

  1. Tjena,
    Det var väldigt vilket humör frun var på idag då!
    Låter som mycket sunda åsikter (för en obeläst) men jag var inte van att höra dig på detta sätt.
    Fortsätt "gå på"! Jag lär mig massor av dina skriverier.
    Kramar från flickorna & mig.

    SvaraRadera
  2. Jag vill bara tala om att jag blev tipsad om din blogg av din syster.
    Jag har redan lagt till dig som bokmärke för att snabbt hitta tillbaka igen.
    :)

    SvaraRadera