lördag 17 oktober 2009

Motsatsen till Perfekt!


Detta var nog det sämsta jag blivit serverad ute någonsin! Att jag inte skickade detta direkt tillbaka till köket är, till och med för mig själv, ett mysterium. Men när jag satt där och var sugen på isterband, så tyckte jag att: ja, det ser för jävligt ut, men det är säkert gott, jag orkar inte bråka, vågar inte heller, det går säkert bra, det tar för lång tid att få in något annat osv osv....
Och det var hyfsat gott. Isterband är ju gott och de hade väl inte gjort dem själva. Men i eftertankens kranka blekhet så visst skulle jag skickat tillbaka detta till köket på Martini i Kristianstad så fort jag bara kunde!!

3 kommentarer:

  1. ???? What? Vad är det där Kattis? Inte en jag hade ätit det....skall det vara stuvad potatis eller vad? Nåja, ibland har man inte tid att vara kräsen ;-)/Anneli

    SvaraRadera
  2. Visst blir man lite sur på sig själv, jag har många gånger i efterhand också tänkt att maten borde gått tillbaka, man har ändå fog för att kräva en viss nivå, mat är något dyrt och heligt och alldeles livsnödvändigt och kass mat tar en smula glädje ifrån en, helt klart!

    SvaraRadera
  3. Japp det skulle du!

    SvaraRadera